Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Saturday, January 1, 2011

Semua Sibuk..Aku?

Hari ini, hari pertama dalam tahun 2011. Aku bangun lambat..bukan ngantuk, mata dah celik. Tapi bingung nak buat apa...nak masak. Belum shopping barang dapur? Dasat kali ni..licin..sampai aku tak tau nak masak apa..paling terel aku masak campak pun bleh buntu hari ni. En. Hubby dah keluar g sarapan dan terus beli sarapan untuk aku dan teruna sulungnya. Jadi, kami sambut pagi tahun baru ini dengan menyantap roti canai..hahaha

Aku on tenet sekejap, apa lagi Blog-walking la cadangnya..memang pengaruh kuat tarikh hari ini. Semua update entri untuk tarikh yg mungkin keramat bg mereka. Aku? nak entrikan apa yer..semalam pun bukan ke mana..cukup masa aku berdengkur juga dgn Si Bulat ni..sesekali terkejut dgr meriam sapa entah meletup..

So..tak de apa yang spesel..cuma aku pun saja nak kejar entri tarikh hari ni..hahaha..kelakau la tu..

No comments:

Post a Comment

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...