Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Wednesday, January 19, 2011

Ibu adik kena sabar lagi kuat ye...

MODE : memujuk hati dan badan yang penat.
Demi anak-anak aku yang tersayang, ku gagahi jua. Walaupun belakang aku sakit, hidup dah tak tentu arah..rindu kat Izzat kat rumah opahnya..tapi tak pelah. Semoga Irsyad Soleh cepat sembuh.
Akibat batuknya yang kuat semalam, Soleh kena x-ray untuk melihat keadaan paru-parunya. Ish..takut jugak aku. Tapi, petang tadi doktor dah memaklumkan tiada apa-apa cuma asmanya mengambil masa untuk pulih. Dan doktor kata,
"..hari jumaat boleh balik ye.."
Akak nora tersenyum sambil menjerit dalam hati. Mampu ke nak sampai Jumaat..aku tak boleh nak berganti dengan orang lain kerana Soleh hanya minum susu ibu. Jadi, siapa lagi yang ada...takkan opahnya yang dah kira stok 'puting kosong' tu. Jadi, nak tak nak kena lah Akak Nora sabar lagi ek...

p/s: nasib baik opahnya anta laptop kat ibu..lembab pun lembab la aslkan boleh akak bebel sesorang..huhu

4 comments:

  1. semoga Soleh cepat sembuh ye.. siannye bebel sensorang. meh nak temankan..
    Jemput keALL IN ONE

    ReplyDelete
  2. semoga sehat sejahtera hendaknya..

    ReplyDelete
  3. lembab2 pon leh membebel gak...

    *polow akak semula...*

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah paru2 ok..
    isau tkut ade jngktan kuman..
    asma smoga cpat smbuh..

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...