Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Friday, January 7, 2011

Hidup mesti diteruskan..

Tajuk di petang hari, macam berat je tajuk tu kan. Apalah dugaan aku kali ni. Sebenarnya, tak ada apa-apa yang menyedihkan atau menakutkan. Saja je Akak Nora ni tau..hehe
Bagi mereka yang bergelar ibu, pastilah pernah mengharungi saat dan ketikanya mempunyai anak kecil. Naknya yang jenis kerap tu, nakminta tolong kat yang sulung kecik juga lagi. Yang ada pembantu kat umah tu lain cerita lah..
Biasanya kita akan tunggu mereka tidur dulu. Barulah kita macam Charlie Chaplin menyiapkan tugasan yang belum siap..termasuklah ibu-ibu yang nak berblog tu. Tu yang ada kes ibu-ibu update blog tengah malam pasal anak-anak semua dah tidur. AMAN...
Itu hal blogging, yang aku ni. Kerja dah berderet..kalau biar tertunggak. Habislah tak masak, tak basuh kain, tak kemaslah rumah aku..silap-silap dengan aku sekali tak mandi-mandi (ni kes kalau tetiba dia bangun dah sesubuh tu).
Jadi, penyelesaian untuk anak kecil ibu yang BESAR ni....

Duklah kamu dalam bucket tu.
Jadi, akan ku angkut dia ke mana aku pergi, ke dapur, ke bilik, sidai kain dan ke mana-mana. Sebabnya kalau tak tengok muka aku, dia angin satu macam.
hehe..tu lah..hidup mesti diteruskan..

No comments:

Post a Comment

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...