Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Sunday, January 16, 2011

Akak Nora dan Ms. Lappy

Memang tahap bukan beruk dah ni.. ni dah kira siput sedut merangkak under the moonlight..tension. Nak terjah blog member yang ziarah pun memang tak dapat. Jadi, rakan yang dah jenguk Akak Nora tu, minta maaf kalau akak tak kunjung tiba pasal dari pagi tadi da cuba..tak dapat jugak. Mana yang bernasib baik tu sempatlah akak layan dengan entri terbaru anda. Memang lembab sungguh line tenet di sini. Bosan pun ada skit. Tapi, Alhamdulillah pasal boleh juga Akak Nora post cerita akak. Tapi memang panas punggung lah menunggu di post ke blog.

Entri tempoh hari ada aku selitkan, jika aku pulang ke kampong, memang tak dapat nak berblog. Maklumlah ms.lappy aku koma. Tapi kini tiada lagi. Malam yang en.hubby pulang lewat tu, dia bawa balik ms.lappy aku yang sudah sihat sepenuhnya. Sebenarnya beli adaptor baru je.


Ms.Lappy kembali memenuhi ruangan hidup aku.

Aku dah tak boleh kacau PC ni dah pasal en.hubby banyak taip dokumen kerja. Pernah aku tengok dia terpadam kerja yang belum di simpan dalam file. Pergh!! Ngamuk tu.. Macammana kalau aku yang buat..mesti panas telinga kan..mestilah dia tension, aku tengok dia taip semua butiran kerja dia yang semalam, yg buat tadi dan akan datang..wargh..gila la dia nak merekaciptanya semula.

Dan, yang paling penting...


Aku dah tak payah guna LCD 37inci ni sebagai monitor. Ada guna sekejap selepas monitor en.hubby lingkup di tengggelami banjir. Seronok woo...besar..tapi lama-lama boleh pening.

No comments:

Post a Comment

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...