Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Tuesday, January 25, 2011

Nasib baik Akak Nora double cek tau..

Ingat tak last entri akak nora? Adik Soleh ada rawatan susulan pada hari Rabu mengikut kata doktor dia. Akak Nora pun relax aje lah menanti hari Rabu yang dijanjikan...

Nak dijadikan cerita, semalam kakak aku lepak di rumah emak. Maklumlah nak menumpang aku ni menjahit baju, bukan senang dapat jahit baju free. Aku pun ketika itu sedang menjahit baju kurung emak mertua aku. Sejurus itu dia bercerita nak ke hospital hari ini 25 Januari 2011 temankan abang ipar aku buat rawatan lutut. Aku terus teringat, yang kad adik pun tertulis 25 hb. Tapi esok hari Selasa, bukan Rabu. Pergh...nasib baik akak double cek weh..

Tengok kad rawatan dia..25 hb tu...

Akak nora posing ngan adik dalam bilik doktor


Ini emak akak nora a.k.a opah Soleh


E eh..adik ada stroller aaa..nanti entri lain akak nora cerita ye..
Jadi, hari ini aku ke hospital satu kereta dengan family kakak aku. Ketika entri ni di taip adik dah buat rawatan. Doktor dah sahkan adik tak ada apa-apa. Dah sihat..Alhamdulillah...
Sekarang ni, tunggu abang ipar akak nora pula. Ok lah..adik soleh nangis plak..




4 comments:

  1. Happy tengok semua dah sihat..nak minta tlg Nora, tukarkan url GA ke greenappleku.com. Jaga anak baik-baik yer. All the best.

    ReplyDelete
  2. baik kak nora triple check pulak hehehehhe

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...
    semoga sehat sentiasa..

    biasa la tu..silap..
    tapi kesilapan macam ni tak boleh di biasakan..

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...