Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Thursday, January 6, 2011

Segmen 2011 : mereka kata...

Dianjurkan oleh Ben Ashaari. Untuk keterangan lanjut, klik gambar di atas.


MEREKA KATA….
Blog aku simple sangat. Kena banyak belajar dan usaha lebih gigih.
( Aku tak pernah marah orang nak kata aku gitu. Dah kenyataan. Belum setahun, memang kena tuntut banyak ilmu ni..)

Kepada para blogger baru dan lama. Salam perkenalan bagi yang baru dan salam persahabatan kepada yang menjadi kawanku. Semoga anda memberi pendapat dan menegur saya jika ada yang tersalah kerana tema blog saya..
“Jari aku menari mencoretkan kisah, tegurlah aku jika tersalah.”

Blog kepunyaan Nora Shahaira ini memang simple kerana di sinilah saya meluahkan perasaan, berkongsi pendapat, ilmu, dan pengalaman yang dihadapi oleh saya. Semoga anda sudi bersama-sama menjadi salah seorang follower saya dan sudi berkongsi kegembiraan, kesedihan, ilmu yang berguna dari anda dan saya juga membantu saya kerana saya bukanlah insan yang sempurna.

Kehadiran anda di teratak saya ibarat kehadiran seorang insan yang sungguh bermakna buat saya kerana anda begitu sudi dan sporting klik kepada url blog saya. Sebagai tanda keikhlasan, saya akan balas dengan termampu dan cuba untuk tidak mengecewakan anda kerana
DIRIMU BEGITU BERHARGA.

Kepada blogger yang tidak hadir itu, janganlah anggap saya pilih kasih. Tidak, saya tetap menjenguk anda jika berkesempatan. Walaupun anda bukan follower saya kerana berkawan biar seribu kan…

Akhir sekali,
Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Datang Lagi.
p/s:thanks to Mr.Ben..kasi chance guna trademarkmu..

2 comments:

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...