Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Monday, January 24, 2011

Bukan lembab..langsung tak jalan..

HUhu...aku dah selamat berada di rumah emak di Kampar. Adik Soleh akan ke hospital sekali lagi hari Rabu ini utuk rawatan susulan. Jadi, en.hubby dah pulang dulu..maklumlah bekerja. Dia balik dengan kawannya yang kebetulan ke Ipoh semalam. Viva Putih tinggallah untuk kegunaan aku..hehe..dapat balik kereta aku. Da jadi kereta dia pula..pasal dia belasah gi site projek dia..sian Viva aku yang dulunya comel..sekarang da comot.

Alkisahnya, kan dah aku katakan line lembab..bukan lagi lembab memang dah tak ade apa-apa coverage. Apa ke teruknya duk depan lombong ni tak ade line tenet langsung..Jadi, masa akak berlalu tanpa on kan ms.Lappy akak ni.

Sekarang ni? sekarang aku dalam kereta di tempat parking poliklinik kerajaan yang paling aku nyampah. Emak ambil ubat dan bawa adik lelaki aku buat rawatan sekali. batuk-batuk katanya..aku ambil kesempatan keluar dari kawasan rumah untuk meng up date blog. Sekaligus follow sapa yang sudi nak kawan ngan Akak Nora ni...kang kata aku sombong..tak..tau..fahamilah situasi akak ya...

K lah, nak guna masa sikit gi blog walking jap..kalau dapat la..pasal si soleh dah mula ada bunyi..bosan duk dalam maxi-cosi la tu. k see ya...

4 comments:

  1. ouh...memang tak best kan kalau takde line intenet...terseksaaaaa :p

    ReplyDelete
  2. betul tu..
    kita bayar tiap2 bulan..
    tapi linenya lemabab macam siput sedut je..
    memang sakit ati..sabo je la..

    ReplyDelete
  3. godek2..jumpa post ni kat nuff...
    susah if line lembab kan??aq pn trus nk giler..
    ehh..follow kmu..

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...