Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Friday, January 14, 2011

Bersabarlah hati ...Lelaki jangan mudah lupakan janji.

Sepatutnya ketika ini aku dah tak boleh berblog dah..maklumlah lappy aku tengah koma dan di rumah emak aku nun di Kampar tu..tak ada line yang ok. Semuanya k.o.

Sepatutnya aku dah sampai semalam kat Perak. Tapi, en.hubby call semalam mengatakan balik hari ni lepas solat Jumaat. Usahkan lepas solat, ni pun tak balik lagi. Emak aku dah nak dekat berapa kali call tanya dah bertolak ke belum. Aku pun jawab "jauh lagi nak tolak ni, bukan senang.."Mak bengang!! huhu...

Aku bukan marah kat suami aku apa yang telah berlaku ini. Aku cuma bengang bila mudah sangat dia berjanji tapi satu pun dia tak ingat. Cuba lah kata InsyaAllah.."abang tak janji tau.." at least tak de lah aku menunggu-nunggu. Itupun aku da malas nak bersiap dulu. Dibuatnya betul aku siap semua dengan anak-anak sekali tunggu dia lepas solat Jumaat tak ke aku leh ngamuk..tapi percayalah..kak nora tak pernah begitu..tabahkanlah hati ini lebih lama lagi ya Allah...no big matter lah..

Akak Nora siap buat kek favourite dia lagi..cheddar cake..huhu



Sedap wo...nak resepi klik kat sini.

Berkedut pasal letak dalam pinggan je..sian dia..

3 comments:

  1. hehehe....kes laki akak ni macam sama jek ngan sy...Tp sy bukan lupa, sy nak balik lambat beberapa jam sket jek sebab nak bagi clear jalan raya. Wife pulak merajuk sebab die nak gerak awal...tapi dengan jalan jem, kalau bertolak kul 8 malam, sangkut kat jem, pukul 10 baru masuk highway, same jek kan..Bek gerak kul 10 malam, kul 10.30 da masuk highway hehehe... Akak tanya la suami tu, mungkin bersebab kut...

    ReplyDelete
  2. Insyaallah is the best word. Lepas tu kalau jalan jem ker? Hujan ker? Hati rasa tenang. Nora memang best sebab marah2 pun sempat lagi buat kek untuk hubby.

    ReplyDelete
  3. salam..

    moga puan dan suami dirahmati Allah swt selalu..

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...