Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Monday, January 3, 2011

Hormon ku tak stabil lagi..

Kacau bilau betul hari ini. Walhal bukan anak aku yang nak pergi sekolah..aku pun dah lama meninggalkan arena perguruan. Hm..memang pagi-pagi lagi sebelah rumah aku ni dah bising dengan pelbagai bunyi kenderaan. Termasuk jugalah lori sampah.
Sebenarnya rumahku terletak di jalan utama menuju Sekolah Kebangsaan Kampung Melayu Subang. Di sebelah rumah aku ni pulak, sekolah agamanya dan ada sebuah tadika. Huru hara aku tengok pagi ni. Nekad aku bila nak hantar anak aku gi sekolah nanti.."Kita jalan kaki je lah ye.." Aku dah merasa dulu, tersilap jalan ikut jalan sekolah ketika budak sekolah pagi habis waktu persekolah. Perghh..!!! rumah dah hujung hidung je nampak..tapi jem sampai 1/2 jam siap bergesel ngan van sekolah..(masa tu, bawa Waja..baru sgt lagi memandu)nasib baik kat side mirror je tau. Memang haru-biru coklat hijau kelabu taik anjing..bak kata mak aku.
Tapi, itu semua aku tak lalui lagi dalam masa terdekat ini. Kenapa rasa mengong je...malas ke? Aku dah motivate jiwa dan raga supaya rajin hari ni. Cuma badan macam lemau. Mungkin kesan bleeding..ceh ayat..mcm mengandung lagi.
Selepas aku berpantang, aku di datangi bulan mengambang macam biasa..subur sangat ke? Dah tu, makin aku hairan..kerana kedatangan biasa seminggu di ikuti dormal 2,3 hari dan datg semula untuk seminggu dan begitu seterusnya sehingga hari ini dalam masa sebulan ni lah.
Masalah ini telah aku lanjutkan kepada doktor peribadi aku -ceh, mcm ayat org kaya jek..dia kata masalah hormon. So, bilalah hormon nak stabil ye. Jadi lemah gemalai lemau lemauan...apa-apapun hidup mesti diteruskan...

No comments:

Post a Comment

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...