Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Sunday, January 16, 2011

Contest : SAYA ANAK EMAK...SEIRASKAN KAMI

Tengah melayan blog Makbed, tiba-tiba mataku terpaku di iklan yang tertempek kat side bar tu. Siyes..muka member aku dulu masa belajar kat Uitm. Aku pun klik..mengikut maklumat memang member aku. Tapi blog itu kepunyaan adiknya. Aku tau pasal adiknya seorang je..

Alang-alang Akak Nora dah masuk, akak pun nak join la ye dik..akak follow blog adik ek..kalau ada sesiapa yang berminat nak join, sila klik di gambar di bawah ni ye..


Jadi, setelah di godek dalam ms.lappy ni, Akak Nora jumpa gambar ni je..okla tu ek


Inilah gambar Akak Nora ketika selesai bergelar isteri orang..hehe
Nama anak : Norazima Bt Muhamod Razali.
Nama emak : Assmah Bt Sarid (23 Januari 1951)..happy birthday emak..(comingsoon)hehe..
Adik Eva minta tag..aku tag sapa ek..
Haaaa...MJ mesti suka masuk contest...n try tag kawan baru pulak, PUTERI CAHAYA...enjoy ya..


4 comments:

  1. good luck.. memang seiras la!!!..

    nak tanya macamana nak print screen ke kak?..

    ReplyDelete
  2. Cuba baca http://nurhafiz2009.blogspot.com/2011/01/tutorial-untuk-printscreen-ambil-gambar.html

    cuba membantu seadanya

    ReplyDelete
  3. Thanks akak tag MJ.. Blom join lg contest nieh, nk godek2 pic dulu :)

    ReplyDelete
  4. hayii...

    tq join..
    kak nora kwn akak tasha ke??
    waaa...xsgka eh..nt tasha imform dia..hek2..
    jgn lupa update n follow my belog..^__^

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...