Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Saturday, March 5, 2011

Bloglist...?

Memang bersepah sampah bloglist akak nora tu...tapi, tak pe..dalam diam akak nora melihat siapa yang boleh di susun dalam bloglist akak nora tu..nanti la dulu..bak kata dalam satu citer ni, akak nora nak buat 'major renovation..'.

Kalau ada yang tak kena tu, bagi tau la...akak tak ambil hati. Ambil jantung je...

Kepada sesiapa yang terasa dengan komen akak nora sampai tak sudi nak jenguk akak nora, akak minta maaf la. Mungkin komen sejujur seikhlas hati itu telah menyinggung mana-mana pihak.

Kenap emo ni? Entahlah..hari ini akak nora terfikir sesuatu. Sambil meleleh juga air mata. Ya Allah..takutnya akak. Kuliah subuh pagi di masjid ni berkisahkan tentang petunjuk-petunjuk keadaan mati yang baik dan tidak baik.

Itulah rahsia yang kita tak tahu..sampai bila umur kita dan dimana berakhirnya nyawa kita. Jangan lupa doa yang berbunyi..."Allahummahtim alaina bi su ih khotimah....dan seterusnya". itu kan doa semoga kita dimatikan dalam keadaan yang baik.

Moga kita tergolong dalam golongan yang dimatikan dalam keadaan yang baik. Nanti akak nora siapkan nota petanda-petanda tu ye..

2 comments:

  1. kak nora,baru perasan mase bace profil akak,bufday
    kte same la..ajal maut semua di tangan ALLAH,,mase waktu tempat sume da ditetapkan cume kte je yg xtau bile malakat izrail nk dtg mmnggil ..kadang2 yg sihat pgi dulu dr yg sakit.

    ReplyDelete
  2. share akak..
    nak tahu...
    doa tue kene amalkan tue...

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...