Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Wednesday, March 23, 2011

Akak nguli lagi..

En. Hubby beli Buttercup. Rotinya dah sampai 3 hari dia tak belikan. Kang aku jilat aje Buttercup tu nanti, kot-kot dia join sekali...eeeuwww..tak senonoh la kamu ni!!

Adik Soleh tak bangun lagi..hehe CARGAS!!!

Sebenarnya, kerja dia sekejap je. Tapi, bila diganggu hilang konsentrasi dah kerja pun jadi lambat. Tapi nasib baik, akak selesai masukkan dalam oven, baru adik soleh bangun.


Roti akak nora menjadi berkembang mekar....


Tak tipu..kali ni gebu, selalu mampat. Pasal tak uli dengan sebati...


Akak nora kurangkan manisnya untuk di makan bersama Buttercup..walaweh...macam mana nak kurus ni..jap lagi nak lari keliling bilik aaa...hahahah!!

8 comments:

  1. wahhh memang la sedap aunty saya pon selalu buat roti butter nihh...tapi rasanya macam tawar jek akekeke kami soka ;)

    ReplyDelete
  2. NAK RESEPI PLISSSSSSSSSSSSSS!!! KE DAH ADA?.. ISK NAK2..

    JOM KE: ALL IN ONE

    ReplyDelete
  3. wahhh kak nora roti gebus gebas yer..meh hantar sepinggan kat angah leh??

    ReplyDelete
  4. mesti kene canai 500 kali ni yea

    ReplyDelete
  5. adeh mesti sedap..apatah lagi mkn dgn kari ayam..kak, bak resepi

    ReplyDelete
  6. wuuuhuuu..akak nora pandai buat roti la..tolong la post kat afuan!!!wuhuu

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...