Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Saturday, February 19, 2011

Jom happy berblog sambil ber HeartBeat.. entri melekat sekejap!!! ENTRI BARU KAT BAWAH YA..SCROLLLL DOWN

Dah Klik Banner HeartBeat akak nora tak? ala..klik la dulu..hahaha..anak akak suruh..
Kunjungan yang semakin memberangsangkan di blog Akak Nora yang sempoi ni. Akak nora kira-kira ada lah nak dekat 10 orang. Tapi kenapa Heartbeat Akak Nora merangkak aje rupa gayanye. Ala..bukan boleh kaya dengan Klik-Klik heartBeat tu..cuma seronok tengok hari-hari nilainya berubah. Mr.Nuff akak pun 0.00 lagi tau..
Bila akak nora blogwalking di blog kawan-kawan. Masih ada yang belum berHeartBeat. Kalau ada, pasti akak nora dah klik banner HeartBeat untuk anda. Buka susah mana pun..hanya klik sekali. Lagipun barang-barangnya comel-comel juga. Tak rugi pun kalau nak tengok. Percuma lagi.
Kepada yang belum mendaftar, apa kata adik-adik cuba (kalau bukan adik-adik tu pun belasah je..akak nora kan peramah..kadang-kadang je pemarah..hahah)
Pendaftaran yang percuma dan tidak akan mengecewakan. Kiranya sambil berblog tu adalah juga kita dapat sen nak beli cekelat..heheh
Mula-mula, klik banner HeartBeat di atas blog akak nora ni. Di side bar pun ada tau. Klik yang mana-mana satu. Website HeartBeat akan muncul selepas itu.
Segala-galanya bermula bila anda klik di label seperti di atas ini.


Tak ada akaun lagi kan..jadi buat akaun anda dengan klik di 'Create Account' seperti yang akak nora bulatkan tu.
Macam biasa, isikan borang yang dipaparkan selengkapnya. Dan teruskan pendaftaran anda.



Bila akaun anda sudah dibuka. Menu baru akan muncul. Kali ini beserta dengan nama anda. Tu nama akak nora la. Untuk teruskan lagi pendaftaran, klik di 'MY HB!Affiliate'. Rujuk bulatan biru di atas.



*copy dari blog Deqlis

Klik online application. Lengkapkan borang-borang selanjutnya. Ada bahagian meminta maklumat bank anda untuk mereka mengahantar cek nanti. Isi kemudian pun boleh nanti. Bila dah cukup nilai kan.

Bila dah siap, klik 'continue' dan menu baru lagi muncul. Kali ini kalau anda nak letak banner HeartBeat dan study la apa-apa yang anda boleh buat dalam akaun anda sendiri. Macamana nak earn income dengan cara lain pun ada tau..

Kalau nak letak banner HeartBeat.


Get A Code untuk dapatkan code html banner.


Sebelum itu, pilih bentuk iklan dahulu. Klik bentuk iklan yang anda inginkan.
Copy code (seperti dalam bulatan biru) dan paste di ruangan design temphlate anda.
Bahagian ni, takkan tak tahu..kalau tak..macamana leh pakai widget banyak-banyak tu..hehehe




Ha..kalau dah cuba nanti, tengoklah hasilnya di blog adik-adik ya.
Kalau dah siap, jenguk dan rajin-rajin klik banner akak nora. Nanti akak nora klik anda punya pula. Saling tolong menolong sambil kita menikmati dunia blogging yang meluas ini kan.
Klik..klik..pejam celik pejam celik banyak juga. Ada ke sapa nak bagi senang-senang kan...
Selamat mencuba.

Oh ye..Nuffnang dan HeartBeat bukan satu persaingan kerana mereka berlainan konsep. Jadi, HeartBeat tidak mengganggu langsung akaun Nuffnang anda ya.

p/s..kalau nak tanya, tanyalah..akak sudi menjawab dengan sebaik mungkin ya..

1 comment:

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...