Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Saturday, February 12, 2011

Cuba teka?

ISh..mentang-mentanglah akak nora busy, tak jenguk korang..sunyi memanjang pondok kecil akak nora ni. Tak pe lah..yang pasti blog akak, tetap blog akak nora. Jadi, jemari akak nak menari kejap...




Hari ini, en.hubby nak meluangkan masa bersama keluarga. Memandangkan malam nanti dia ada kerja, dan mungkin sampai ke pagi. Jadi, dia takut anak bising..(maknye pun..).





Cuma, Akak Nora tinggalkan sedikit teka teki buat anda semua. Nak kata contest pun..tak rasmi lah akak nora nak buat contest. Saja-saja je..kalo anda semua sudi nak meneka..kira tinggalkan komen la juga tu kan...(akak nora ni gila pengkritik ke?)..lantakla apa korang nak pikir..k lah..en.hubby dah minta balik. Tadi dia pergi rumah sebelah selesaikan masalah ular sawa masuk rumah...geli geleman pulak dengar. Belum tengok lagi...

1 comment:

  1. ade ular sawa.... takutnye...besar ke...

    salam kenal ye...

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...