Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Saturday, July 9, 2011

sms kecemasan dari emak aku di PERAK..

Semalam aku terkejut menerima sms dari emak aku. Pendek je..

"Tel mak.."

Aduh...apa benda yang tak kena ni. Dengan pantas aku menelefon. Adik aku menjawabnya dan diberikan kepada emak aku.

"eii..apa benda bersih-bersih yang nak buat kat shah alam tu. Rusuhan apa?" Emak aku memulakan perbualan.

Ya Allah..sampai nun di Kampar, Perak hal BERSIH ni. Yang paling aku tak tahan, emak aku dengar cerita ni dari perbualan kakak aku dengan adik ipar dia. Kakak aku siap warning mak aku jangan keluar hari ni. Takut kena serang....

Hahaha...aku pun terangkan lah serba sedikit dengan bahasa yang mudah di fahami oleh emak aku. Takut juga nanti di salah erti, dah aku ni salah seorang pembawa ajaran sesat pula.

Setelah emak aku faham...

"ooo...tadi mak dengar deme nak merusuh kat shah alam..wei...anak-anak aku kat shah alam weh...abih la anak aku.."

HAti seorang ibu kan, dia sebenarnya risaukan kami di Shah Alam ni..doakan kesejahteraan kami selalu ya mak...

Apapun BERSIH dah tamat...

1 comment:

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...