Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Monday, July 11, 2011

memang kecik dunia ni..

Kalau dah terjumpa seseorang yang kita kenal'..
"alahai..kecik je dunia ni.."

Cuba kalau nak mencari orang hilag..
"ko gila ke nak cari mana-mana..bukan nya kecik KL tu.."

Baru KL yang disamakan..

Ceritanya tatkala menjenguk blog makbed..macam biasa..memang blog dia dulu aku terjah..entah la..rasa macam pot..pet..pot..pet je dengan dia..walhal satu dua komen 1 entri jek..kan..kan..

Selepas di siasat..memang sahih dia. Tak sangka makbed pun kenal dia.

aku curi gambo kat blog makbed
Yang ready nak menikah tu kawan sekolah aku.
Lama woooo..dari sekolah rendah sampai menengah.
Tapi, percaya atau tidak..aku kenal dia pasal selalu sangat sama kelas ngan aku.
Kami berkawan?..bersembang pun tak pernah..pasal...

Khalis ni dulu..kategori COMEL DAN HANDSOME le agaknya...
aku ni bukan kategori jelita dan menawan.
Jadi, aku lalu sebelah pun dan macam langau berbunyi kot..
hahaha..teruknya perumpaan aku berikan.

Tu semua kisah zaman hingusan kat sekolah.
La ni..kami satu sekolah telah sama add menge add
di FB..ramai yang inform dah kawen atau jemput kenduri.
Tak ada lak si Khalis ni open cerita.
Aku block dia ke..?
Lantak la..
sebagai sesama ummah
aku doakan semoga ko berjaya membentuk keluarga yang bahagia dan dirahmati Allah hingga ke akhir hayat.
Fatin, isterinya baru ajak ke kenduri mereka di Ampang 17 Julai ni.
Sorry lah..akak nora ada kelas kat masjid..nak cancel..mak mertua aku dah bayarkan yuran..dasatkan paksaaan beliau terhadap aku..apapun demi untuknya kuturutkan aje..

kesan dari kisah ini..aku dah add makbed masuk list frend bebelan aku ..err....menjadi ke? ntah la pulak..

2 comments:

  1. heheh.. memang kecikle dunia blog ni akak nora.. selamat ber kelas la ye.. (bagus dpt mak mertua camtu..)

    ReplyDelete
  2. kalau dah jodoh... terserampak juga tanpa di duga kan??

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...