Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Saturday, July 9, 2011

kerana BERSIH..en.hubby di tahan polis.

En.hubby pulang kerja macam biasa semalam.
Sambil buka baju t shirt dia,

" Abang kena tahan dengan polis tadi"

" Kenapa?" Aku terkejut.

"Pasal BERSIH la.." dia menjawab

"Aii..abg teringin nak join ke.."aku kehairanan..

"Pasal baju ni la...macam-macam dia soal abang. Abang cakap la abang on the way gi keje je.."
Balas en.hubby sambil menunjukkan baju yang dia buka tadi. Pastilah bukan baju BERSIH..sebab dah comot dan ada bau masam-masam pakej baru balik kerjakan.

Yang menyebabkan dia kena tahan, hanya kerana baju itu berwarna kuning..huhu...

7 comments:

  1. lorr .. sebab baju clour kuning jer...

    ReplyDelete
  2. macam-macam kan..

    makbed : bukan la..baju apa ntah brandnya..warnanya memang kuning ada sket jejalur hitam..lawa lagi baju laki aku dr t shirt BERSIH tu

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...