Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Thursday, July 14, 2011

Hari ke -8 PART 2

Sebelum itu...maaf kena ada episod..pasal hp ni tak leh menaip banyak-banyak. cukup je huruf dia pun hang tak leh taip..k sambungan entri cabaran.

Dikatakan itu pergaduhan paling teruk kerana tak lama selepas itu hanya kami berdua saja yang dilihat berasama.
Timbullah gosip mengatakan aku yang meracuni pemikiran cik zai dan menghasut dia supaya jangan berkawan lagi dengan budak tu. kecoh ...bukan kelas kami je, kos-kos lain pun sibuk dengan hal kami ni.

Hek eleh kecoh la mereka ni. Tapi, serius mereka nampak budak tu adalah mangsa keadaan yang telah dikecewakan oleh aku. Siap menghasut orang lagi kan...aku tak cerita dan terangkan kat mereka. Masih ada nilai kemanusiaan aku...dan aku teruskan hidup dengan gosip2 mereka..hinggalah mereka kenal sendiri siapa aku dan siapa dia...

pesanan dari akak nora...jangan suka membangga diri dengan cara menghina kekurangan orang lain kerana tiada faedah langsung dengan cara anda begitu

2 comments:

  1. org yg bangga diri ni.. sebenarnya menunjukkan kekurangan / kelemahan diri dia sendiri

    ReplyDelete
  2. Assalam sila ke RKTS ambil award kamu ya!!

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...