Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Sunday, May 8, 2011

Selamat Hari Ibu

Konon-kononnya nak buat kejutan buat ibunda. Tapi, akhirnya ibunda yang buat kejutan kat aku. Tup-tup semalam, adik aku telefon mengatakan emak dalam perjalanan ke rumah abang aku di Balakong. Jadi, semalam juga akak nora ke sini. Tapi, tak lah menyertakan diri untuk tidur di rumah abang aku. Cuma jenguk-jenguk dan pulang juga.

Waktu entri ini ditaip, aku menggunakan mr.lappy abang aku.Maknanya aku dah sampai balik di rumah abang aku. Hik hik..teruja la menggunakan internet dia..fuhh...kalah smartfon aku..Sebenarnya line kat rumah aku tu pakai apa pun tak boleh. Semuanya lembab. Nanti la aku ubah kuali jadi satelit.

Dikesempatan ini aku nak ucapkan selamat hari ibu buat rakan-rakan seperjuangan. Semoga Allah merahmati ibu-ibu kita dari hidup di dunia hingga  mereka menuju ke sana. Doakan semoga mereka ditempat di tempat orang-orang beriman ya..

p/s: akak nora nak beronggeng hari ni..

5 comments:

  1. wahhhhhh ahahaha ayat last tu best tu..
    meronggeng ke mana sis?

    slmt ari ibu utk kamu..smga kita smua dpt menjadi ibu terhebak abad ini ;D

    ReplyDelete
  2. selamat hari ibu jg buak kak nora..
    ibu yg hebat d mata anak2..
    syabas!

    ReplyDelete
  3. selamat ari ibu kak nora...........sy pun seronok taun ni sbb ibu sy ada kat umah ni ha..menunggu cucu yg tak kuo2 lg ni...so mlm ni la celeb ajak mak p mkn2...

    ReplyDelete
  4. selamat hari ibu buat nora...
    semoga jadi ibu yg penyayang...

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...