Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Sunday, May 22, 2011

Nur Kasih The Movie - dah banyak yang bagi komen ni..

Masa kecoh cerita bersiri ini nak dipanjangkan sebagai filem, memang aku dah lama merancang nak tengok juga kat wayang, walaupun dah bertahun berkurun aku tak jejak kaki ke sana.
Nak dijadikan cerita, filem ini membawa publisiti yang agak tinggi. Tak tau langsung sipnosis dia..hinggalah waktu nak ditayangkan pun macam gempak sangat.

Ramai dah blogger yang buat review dan bagi pendapat, tak kurang juga yang berniat nak rosakkan mood orang yang tak pergi lagi. Ye la..dunia maya ni kan luas. Kita bukan boleh nak tahan orang tu nak taip apa dalam blog dia. Langkah yang anda rasa selamat nak ambil, jangan lah baca entri berkaitan benda tu. Takut rosak mood nak pergi tengok.

Tapi aku tak kisah apa. Memang dah merancang nak tengok dengan member. Lambat...tapi lantaklah. Ada juga aku baca blog-blog orang dah tengok. Ish..banyak juga komen negatif. Biasalah tentang teknik-teknik filem tu. Itu pun kira penarik cerita kan..

Tak pelah tengok jalan cerita aje la..

Walaupun banyak dah yang aku baca, tak pe la..tak ubah pendirian pun. Bak kata pelakon yang jadi mak adam dan aidil tu, filem ini sesuai untuk orang yang dah jelak atau geli dengan cerita cinta muda mudi, sosial dan bagi aku yang dah jelak dengan cerita hantu buat-buat nampak real yang dah makin berlambak di pasaran ni..

Ada yang emo ke? itu hanyalah pendapat aku..kita kan lain-lain kepala...

7 comments:

  1. xpe akak p tgk then akak review berdasarkan pengamatan akak camne..
    Myra pun xp tgk lg :)

    ReplyDelete
  2. tengok jangan tak tengok, tengok jangan tak tengok ewah! hehehe. Tapi siap sedia bawak tisu kak, diorang cakap citer ni tangkap leleh. huhu.

    ReplyDelete
  3. kak ain pun teringin jugak nak tengok citer tu...

    nnt bile nora dah pg tengok...citer tau...

    ReplyDelete
  4. tengok je..jgn fikir apa org kata..

    ReplyDelete
  5. same la ngan noody...
    g la share ngan die citer nieh..
    peberet abes...
    hehehe...

    ReplyDelete
  6. kami pun cadang nak tgk nur kasih the movie ni, mmg da lama tak jejak wayang, pendapat org mmg berbea2 ada positif ada negatif kalau kita tk tgk sendiri mmg kita tkkan tau..

    ReplyDelete
  7. Jom mama nak ajak memeriahkan contest mazlina mama harith.

    http://diarialeesya.blogspot.com/2011/05/styloscarfss-1st-giveaway-manis.html

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...