Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Monday, May 30, 2011

bercuti ke...entahlah...

Walau pun memandu malam tadi dalam kebingungan dan mata yang kelat, alhamdulilah akak nora selamat sampai di Kampar, Perak. Mungkin akak nora lama di sini, jadi kepada siapa yang berdekatan nak tempah baju kurung murah-murah dengan akak nora di alu-alukan ye...hik sempat lagi tu.
Aku heran bila duduk kat rumah mak ni. Kalau kat rumah aku sendiri, aku masak beria ia...kira semua yang aku masak tu kena ikut tekak en.hubby.aku makan pun dalam sepinggan jek.
Tadi, mak aku hidangkan kerabu pegaga, tumis taugeh dan kucai tu dan ulam serlum...lauknya, ikan talapia yang adik aku jala depan rumah ni..haa ko...rasa nak tido kejap. Punya menyenak aku makan..bahagia betul bila dapat mengikuti citarasa.
Sekarang cuti sekolah kan..semalam jalan yang aku lalu untuk balik kampung tu, mak aih...boleh tahan juga. Dah la tak boleh merempit..barang banyak dan ms viva tu rasa macam semput je..selalu aku boleh sampai tak sampai 2 jam, ni semalam sampai selepas 3 jam lebih. Bila da sampai rumah...wajiblah terlelap...ni pun rasa ting tong lagi , mungkin baki kesan ubat selsema ni masih ada.

ok lah... akak nora tinggalkan anda dengan soalan masa akak hadiri kursus kawen masa muda remaja dulu...

"orang yang tak solat, jahat atau baik" fikir-fikirkan dan tinggalkan komen anda. jumpa lagi...

1 comment:

  1. meh la akak...
    ceroi dekat jew nieh kalau akak kat kampar...
    hehehe...

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...