Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Tuesday, June 21, 2011

Masih menerima tempahan...

Dah petang...petang gini mula la kaki tu mengigil. ish...lemahnya iman nak ganti puasa.. kuatkanlah iman hamba Mu yang kerdil ni.
adik pun tidur. sejak dua menjak ni dia suke merengek je...naik keliru ibunya.
rajin pula semalam melayar di fb, waaahhh...iklan bisnes raya dah keluar aaa...jauh lagi dari bulan pose kan.
apapun, baru-baru ni aku ada mendengar kuliah yang membuat kita berfikir sejenak. sentiasalah ingat bahawa ini adalah ramadhan kita yang terakhir. hargainya dan isilah setiap detik dalam ramadhan ini dengan sebaik-baiknya.
penceramah pun ada tegur bab pakaian..cukuplah akak sampaikan kata ustaz ni, kufur kalau kita tak ikut perintah Allah...tak kiralah sampai seru atau tidak, yang paati mari kita berusaha mencari hidayahNya dan semoga kita terpilih menerima taufiq dan hidayah dari Allah...

oh ye...akak tau fesyen baju makin banyak sekarang ni, namun akak setia dengan baju kurung yang tak lapuk dek zaman...dan pasti membantu kita menurung aurat kita bila memakainya.

kepada sesiapa nak cuba tempah baju kurung dengan akak nora, silakan...hanya di bawah rm25 sepasang dan rm 20 untuk sepasang percubaan pertama...mari..mari..

p/s: makbed masih berjuang untuk melahirkan anak keduanya, mari kita sama2 berdoa moga Allah permudahkan kelahiran dan selamatkan kedua duanya

1 comment:

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...