Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Monday, June 27, 2011

si comel berseri dengan kopiah dan topi-topi ini..(promote)

Hari tu, akak ada update kopiah dan topi kononnya. Tapi, tak boleh upload sangat pasal masa tu internet dalam kategori ngok ngek. Jadi, akak update skit dulu ya.

Khasnya kopiah ini, ia adalah hasil kaitan tangan dan boleh ditempah dengan nama juga.
Biasakan kita suka buat macam tu kat kopiah anak-anak kan..

Warna jangan risau..semua ada..(he he...) nanti akak nora update warna yang lain ya. Banyak lagi..

Jika nak menempah, nyatakan warna dan umur kanak-kanak yang memakainya.

Harga sepasang kopiah - RM 18.00
  tambahkan dengan duit pos - RM 5.00

* dah bank-in duit baru produk akan di buat.

Purple

Hitam putih

 Kalau yang perempuan tu, jangan bersedih. Ada topik yang sungguh comel. Juga di kait dan boleh juga diletakkan nama. Warna pun ada macam-macam, begitu juga dengan pattern.

Sepasang - RM 21.00
ditambah dengan duit pos - RM 5.00


Saja mencuba rezeki...
Kalau berminat, cubalah sekali...
Untuk sicomel nampak berseri
di hari aidilfitri..
terima kasih daun keladi..
update nanti kalau ada lagi..

3 comments:

  1. hi lawat cni ^^ alah alahh cutenyerr!! =)

    ReplyDelete
  2. cantik...dulu masa kecik2 ada kopiah nama ni....

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...