Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Wednesday, June 15, 2011

Siapa ibu mengandung tu...?

Setelah ku teliti dan amati, dan mengikut cerita emak, dia berbangsa india muslim. jelas nampak muka mamak dia. tengok pada rupa tiada masalah, seperti orang yang normal.

aku perhatikan hari-hari emak bela dia, bagi makan yang berkhasiat. masa kami kecil dulu emak aku kerja sapu sampah kat flat taman dato ahmad razali di ampang dulu, ayah aku pegawai keselamatan up skit dari pak guard aa..jadi, Dengan pendapatan mereka berdua, kehidupan kami bukanlah dikategorikan sebagai miskin. ha ah...emak aku dulu tukang sapu di flat. ingat lagi kalau cuti sekolah...kami dua beradik bawa sebotol air sejuk dan kelilinglah semua blok flat tu sampai jumpa emak. bila emak rehat sambil minum air, kami alih dan yang pakai topi nyonya kebun itu pastilah aku. haha...

al kisah ibu mengandung tu, dia duk mana pun aku tak tau. emak kata dia tak tinggal di kawasan flat tu. emak mengambil keputusan untuk bawa dia balik selepas mendengar cerita dia. apa ceritanya...?

3 comments:

  1. bersambung lagi?? takpe setia mengikuti episod seterusnya

    ReplyDelete
  2. cepat la sambung lagi nora..tak saba kak ain nak tau ni...

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...