Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Sunday, August 15, 2010

Sehari lagi berlalu...

Salam Ramadhan..



Nampaknya ada sawang sikit-sikit di blog ku. Bukan sawang kerana ramai pengunjung. Tapi, sunyi tiada pengunjung. Dulu, aku terfikir gak..tapi sekarang..lantak la. Sekurang-kurangnya aku ada tempat untuk membebel seorang diri, heheh..



Sedikit tidak konsisten menulis blog atau memeriksa status aku di Facebook. Bukannya sibuk, kehidupan ku berlalu seperti biasa. Cuma mungkin agak lelah sedikit, jadi bila dah habis kerja..ku mengambil sisa masa itu untuk berehat. Perut pun tentu tegang.



Hari ni aku rasa sihat sedikit dan semua persediaan dah siap. Jadi, aku cuba rajinkan diri dan jemari ku untuk menaip. Saja nak perbaharui ruangan blog. Jangan marah ye..



Semalam aku dan suami membeli-belah membeli sedikit barangan persediaan menantikehadiran orang baru dan barang-barang dapur. Bila dah sampai rumah, mula lah penat yang amat sangat. Tapi, nasib baik lah kami berbuka di rumah mak mertua ku. Jadi, ringan sedikit beban semalam. Alhamdulillah...



Tapi, terfikir jugak..takkan berlenggang je datang. Mereka tak ada lah kata apa. Cuma, aku nak meriah kan keadaan je. Benda yang sempat aku buat dalam masa yang singkat ialah Kuih Tako. Tapi, tak sempatlah nak buat bekas tako daun pandannya. Jadi, yang nak dibawa kerumah mak mertua ku, aku letak dalam acu kecil2 je..yang bakinya..aku bantai aje lah..

Inilah rupanya, rasanya..rasa Kuih Tako la, tapi kureng sikit. Sebab, aku tak sempat juga nak rebus air pandan..kira kuih bidan terjun la tu..hehe..

SALAM RAMADHAN BUAT TEMAN-TEMAN..

No comments:

Post a Comment

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...