Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Wednesday, August 4, 2010

Argh...TENSION...

Ibu mertua ku singgah ke rumah aku dalam perjalanan pulang dari masjid tadi. Dia menyampaikan berita yang tukang urut juga kawan nya itu akan datang nak mengurut perut aku esok.

Aku hargai niat baik mak mertua aku tu. Masalah nya, aku tak suka TUKANG URUT tu, Macam mana aku nak nyatakan yang aku taknak lagi di urut olehnya. Anak sulung dulu aku dah kena...kenapa? Ada beberapa sebab :

1 - Dia urut aku dalam keadaaan tak berkain, malu lah aku..mak mertua n kakak ipar aku tengok je punggung aku. Memang la semuanya perempuan. Dia bagi alasan memang itu cara beurut. Dia ingat aku bodoh ke tak pernah berurut. Dengan dia je macam tu...

2 - Dia gosok perut pakai minyak panas. Doktor pun marah weh..terkejut gak aku, dia ni betul ke tidak belajar cara-cara mengurut.

3 - Urut kejap bayar mahal. Aku ni memang jenis biar berbaloi dengan apa yang aku dapat. Jadi, memang tak berbaloi berurut dengan dia..tak selesa langsung.

Jadi, aku dalam dilema nak hadapi hari esok. Aku takut kot bergaduh pulak..jadi, kalau betul terjadi benda ni esok, sekali lagi aku kena jadi orang bodoh yang diperbodohkan.

No comments:

Post a Comment

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...