Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Monday, July 12, 2010

Terus membiasakan diri.

Walaupun agak payah nak menyiapkan laman blog ini sepuas hati aku, aku tetap terus mencuba. Hehe..punya lah semangat nak ada blog sendiri. Semoga ada guna padaku.





Aku terus membiasakan diri dengan menaip post yang ringan dahulu, macamlah lepas ni aku nak paparkan tajuk-tajuk berat ye..yo o o je tu..





Apa kata, kita sambung kisah terakhir yang aku taip.

Gambar kenangan aku di Tadika Alya Az-Zahrah. Mereka ni murid aku di kelas 5Tahun. Sikitkan, hari tu ada beberapa murid yang tidak hadir. Lagipun memang murid aku tak ramai dalam 1 kelas. Itulah sebabnya, senang fokus nak mereka mudah memahami pelajaran.

Satu-satunya murid perempuan aku tu, namanya Hasya Sofiya. Kalau nak tahu, masa mula-mula daftar masuk tadika dulu, kesian dia..tak reti cakap melayu..speaking always..seronok juga melayan dia. Tapi, tak dinafikan mereka semua pintar mudah menerima ilmu.

Tak lupa si kecik yang aku pegang tu. Anak sulung aku. Bertuah aku kerana, berpeluang menjaga dia walaupun bekerja kerana dia menyusu badan dan tak reti-reti nak menyusu botol. Lagi menyeronokkan kecil-kecil lagi dia da pergi tadika..hehe

No comments:

Post a Comment

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...