Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Saturday, July 10, 2010

Bila jemari ku menaip..

Hari ini, detik dan ketika ini saya mula melancarkan blog saya sendiri. Setelah puas menilik, membaca dan melayari laman blog orang, terbit rasa teringin di hati ini untuk memiliki laman sendiri. Walaupun bukanlah insan yang bergelar hebat IT, namun saya cuba juga selangkah demi selangkah untuk menjadikan impian saya suatu realiti.

Jadi, untuk menerbitkan post yang sulung ini, apa kata saya mulakan dengan sesi perkenalan. Biasalah kan, kalau budak baru belajar macam saya ni.

Nama saya Norazima Bt Muhamod Razali. Dalam keluarga, gelaran panggilan saya begitu jauh dari nama yang betul hingga pernah saya rasa tak berminat dengan nama sendiri. Ahli keluarga memanggi saya dengan nama 'Sayang', hingga lah dah berumur 27 tahun ni. Di sekolah sebagai Zima, Di Universiti sebagai Sha hingga melekat dalam keluarga mentua. Namun bila jadi cikgu tadika, saya glamor sebagai Cikgu Nora. Baru citer pasal nama dah berjeler panjangnya.

Hidup saya, normal sebagai suri rumah. Detik ini saya sedang mengandungkan anak yang kedua, sudah nak mencecah 7 bulan. Bersederhana dan cuba menjadikan setiap detik-detik hidup ini sungguh bermakna dan tidak berlalu begitu saja.

Hm..cukup lah untuk salam perkenalan ini. Memang ringkas yang amat sangat. Takpe..masih ada banyak masa lagi ye...

No comments:

Post a Comment

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...