Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Thursday, November 25, 2010

Undang-Undang Manusia.

Kata orang yang salah : Nak repot kat polis, pergilah... Aku cabar, cuba buat. Mesti aku lepas punya lah. Aku ada banyak kabel orang-orang besar.

Itu lah kelemahan undang-undang manusia. Ada pula main kabel-kabel orang dalam pulak. Jadi, yang salah boleh dianggap betul dengan kehadiran orang macam ini. Maka, bagaimana pula orang ditindas hendak menuntut hak.
Tunggulah dia dengan hukum Allah. Akan dihitung walau sebesar zarah. Tak de kabel-kabel dah..yang ada..kot kayu belantan. Wallahualam..
Inilah yang terjadi kepada pemuda yang kena belasah depan rumah aku tu. Tapi, dia nekad nak repot juga. Aku sokong, sebab..mak aku pun penduduk di taman ini. Dengan cara ini, kalau kita berdiam maknanya, dia boleh bermaharajalela nak buat undang-undang dia sendiri. Dia rasa nak bantai dia bantai je..teringat pula kes P. Kalimutu yang asyik nak menembak orang je...

No comments:

Post a Comment

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...