Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Thursday, November 18, 2010

ish....apa ni?

Sekarang ni aku baru belajar nak tukar template. Godek sana godek sini, penat weh..mana anak aku ni memain lak ngan aku. Kejap bangun, kejap nguek..ish..takkan aku nak buat keje separuh jalan. Kehebatan aku dalam IT ni dah la memang yang terhebat..hahaha..



Dah cuba ngubah apa patut ( walaupun mata aku tak best nak tengok) lagi sakit mata aku ada benda yang tak ada fungsi..aaarrgghhhh....esok aa sambung so jgn terkejut kalo ada bahasa espanol plak..hahaha

Kalau ada yang sudi membantu, memberi tunjuk ajar, memberi pendapat, saya sedia mengalu-alukan pertolongan anda..tapi kalau ada yang nak ngate2 aku tu..tak pe la..aku tau lah siapa aku..sob..sob..

aku nak tido sok nak bangun awal nak jadi dreba mak anta dia gi klinik..k selamat malam

No comments:

Post a Comment

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...