Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Thursday, December 27, 2012

Makan SNE umpama anda makan buah dan sayur. Tak perlu nasihat doktor.

Kapsul SNE ialah produk makanan kesihatan yang tergolong dalam kumpulan makanan hijau kelas AA iaitu tiada melibatkan langsung kegunaan kimia walau dari pembajaan..pembersihan buah..pemprosessan..hingga pembungkusan. Teknologi pengekstrakan yang tinggi juga digunakan supaya khasiat dikekalkan selepas pati minyak buah seabuckthorn dihasilkan.

Kerana itu, tiada masalah langsung jika anda menjadikan kapsul SNE sebagai pemakanan harian anda walau untuk bayi kecil. Dan tak perlukan nasihat doktor untuk mengamalkannya sebab saya belum melihat barisan panjang di hospital atau klinik dengan mereka yang semata2 nak minta nasihat doktor untuk membenarkan mereka makan di restoran makanan ringan dan pelbagai lagi jenis makanan di luar sana.

Jika anda berani makan tanpa hirau apa yang masuk dan kesannya dalam perut anda..kenapa mesti anda takut untuk mengamalkan kapsul SNE yang hanya mengandungi minyak buah yang organik dan sungguh berkhasiat ini ?..tiada kandungan berbahaya..malah didaftarkan di KKM sebagai MAKANAN. Walau begitu ia membantu menyelarasakan sistem badan dan meningkatkan kualiti kesihatan kita dengan khasiatnya yang menyeluruh.

Jangan risau, anda pasti dibantu utk lebih pencerahan tentang produk SNE. Tiada masalah..pertanyaan anda sentiasa akan cuba dijawab sebaikknya.

016 304 5373 Nora.


 Diberi kepada Iffat sejak dalam pantang lagi.
 Kalau ubatan memang kena minta nasihat doktor utk pengambilannya.
Tetapi, ini adalah makanan.
Seperti anda amalkan 1 biji epal 1 hari.
Jika ubatan, tiba masa doktor akan hentikan jika ia mula neri kesan tak baik kepada badan kerana di ambil dlm tempoh masa lama.

Bagaimana jika penyakit belum sembuh?
 Testimoni dari Soleh.
10-15 biji kapsul SNE sehari
4 biji SNE wis D
Soleh pun dah pandai makan sendiri. Dulu..saya perlu pecahkan dan picit minyak buah itu kedalam mulut soleh. Dan kapsulnya saya makan. Kapsulnya dihasilkan dari koloid cendawan yang berfungsi membersihkan darah dan stabilkan kelikatan darah.

016 304 5373
Nora
Nyatakan masalah anda.

No comments:

Post a Comment

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...