Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Tuesday, December 25, 2012

1 Kapsul SNE khasiatnya untuk semua aspek kesihatan.

#2 APAKAH PERBEZAAN DI ANTARA SNE NATURAL ESSENCE DENGAN MINYAK BIJI FRUKTUS HIPOPAE?

Minyak biji Fruktus Hipopae adalah hasil pengekstrakan biji Fruktus Hipopae. Ia juga merupakan pati Fruktus Hipoape yang paling berharga. Polisakarida tinggi aktif adalah satu unsur keperluan bagi badan manusia. Sejajar dengan peningkatan usia, kandungan polisakarida tinggi aktif dalam badan manusia akan berkurangan, ia seterusnya membawa kepada penuaan.

Langkah pertama yang patut kita ambil sekiranya kita ingin mengikis masalah penuaan dan penyakit adalah dengan mengisi semula unsur tersebut. Jadi, polisakarida tinggi aktif yang telah diekstrakan daripada lebih 20 jenis tumbuhan semulajadi dan ubat herbal cina dapat mengisi semula polisakarida tinggi aktif yang kian berkurangan dalam badan manusia.

SNE Natural Essence adalah gabungan polisakarida tinggi aktif dan biji Fruktus Hipopae. Gabungan sempurna ini mengandungi pelbagai jenis unsur aktif dan nutrient yang diperlukan oleh badan manusia. Gabungan yang sempurna ini tidak dapat ditandingi oleh sebarang produk penjagaan kesihatan yang lain,malah ia juga tidak dapat direka oleh mana-mana pakar farmasi atau pakar nutrient. Kesan yang optimum tidak akan terserlah jika salah satu daripada unsur yang terkandung dalam SNE Natural Essence kekurangan. Ia boleh diibaratkan sebagai produk penjagaan kesihatan yang paling sempurna di dunia ini.

Kapsul SNE bukan sahaja supplement terbaik.
Tetapi, ia juga merupakan pemakanan terbaik.
Badan adalah doktor terbaik.
Jika ia menerima makanan yang terbaik, maka sistemnya akan berfungsi dengan baik.

Mulakan dengan saya.
016 304 5373 NORA
anda akan dibantu.

No comments:

Post a Comment

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...