Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Wednesday, December 1, 2010

"Jom Sertai & Menang" by efa nur

Dah berapa hari tak berblogging ni..buka-buka je..ada msg dari lulu tntg nama ku ditag untuk contest..tgok tarikh dah tinggal bape hari jek ni..ok akak try ye..
Jadi, kalau masih sempat untuk anda menyertainya..marilah bersama-sama. Bukan susah pun nak join.


Klik banner untuk info contest yaaa...
Kalau aku jadi jutawan......
aku nak setelkan semua hutang, hutang kecil atau hutang besar..aku nak hidup bebas. Selesai semua aku nak tunaikan impian aku, nak mengerjakan haji..syahdu tengok orang pergi Mekah. Aku nak ajak semua orang yang aku sayang..tak lupa juga aku nak makan apa yang aku rasa mahal sampai tak sanggup nak makan..tentulah belanja orang yang aku sayang juga. Dan yang penting aku nak belanjakan wang itu ke jalan Allah..membantu semua yang perlukan bantuan..kerana AKU JUGA PERNAH SUSAH SEPERTI MEREKA..
Simple kan..tapi itulah cita-cita aku jika aku seorang jutawan...


Best wooo..hadiahnya..dapat tiket free gi enjoy kat genting...leh bercinta ngan hubby ni..( mintak2 lah menang)..hehe

Masa untuk menge TAG nama-nama
GreenAppleku
Sheriffa Fahima
Nick Descream
Akmal Baharuddin
Gen2Merah

Kalau freee..join lah ye...

1 comment:

  1. insyaAllah,if ada rezeki akk nanti boleh la bercinta ngn hubby kat genting ye..hehe

    mekasih join contest efa..GUD LUCK ya..:)

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...