Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Sunday, August 7, 2011

Pertama kalinya dalam Ramadhan ini.

Sudah seminggu rasanya tidak menitipkan kata-kata apatah lagi berkongsi kisah di sini. Sejak umat Islam menunaikan puasa di bulan berkat ini, sejak itulah aku terus tutup lappy ini dan tiada jadual khas untuk aku mengadapnya. Kalau FB tu, aku guna phone je..tapi, sejak phone kena rasuk ni, payah juga lah aku dak update guna phone. Jadi..diam begitu saja. Namun, percayalah..blog ini masih hidup dengan ligatnya jari-jemari ini mengetuk papan kekuncinya seligat itulah otak ini memerah memikirkan setiap baris kata yang perlu di pantulkan dilembaran ini...erkk..perut kosong bahasa tulus aa..ekeke..

Lagipun, memang aku tiada masa. Tambahan, tempahan baju kurung tengah Alhamdulillah..memberangsangkan. Moga-moga ada lah cabang rezeki aku di situ, sambil-sambil berhempas pulas sebagai raksasa yang akan ditewaskan oleh ultraman duo di rumah ni. Bila hari mula merangkak ke petang aku mula lah berlagak jadi chef tak cukup ijazah di dapur kan..jap lagi nak peram ayam..buat ayam terbakar dalam oven jek...

Bila dah malam..pastilah kita akan menhidupkan Ramadhan kan...sekarang ni pun aku bosan buka lappy ni..mula la ada 'pembantu yang tak dilantik'. Kerjenya asyik nak hentak lappy ni..aduh..kalo jahanam mana nak cari lagi dik Soleh weh..kat kedai memang banyak..sayap Rm je sudi tak sudi menerbangkan diri kan..nasib baik la sekarang ni dah pengsan dengan mr. abahnya...ceh..macam dia yang penat sangat..ahad ni..

walaupun begitu..rupa-rupanya, ada pengunjung yang sudi mengikut blog picisan yang terpencil ini. Terma kasih..dan akak nora cuba menyusul anda kemudian ya..sungguh...

kepada rakan-rakan yang selalu ada dekat akak nora..walaupun tak bersua rupa, akak nora ucapkan salam ramadhan dan semoga bulan penuh keberkatan ini dapat kita penuhi sebaik-baiknya dengan ibadah yang sebaik mungkin ya...

Kan ku kunjungi kalian...

3 comments:

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...