Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Saturday, October 30, 2010

Kisah Berat Badan..

Selamat malam sahabat..

Dalam tempoh berpantang kali ini, aku benar-benar menjaga makan minum aku. Bukan apa, mengandungkan anak kedua, berat badan aku naik dengan sungguh mendadak. Terfikir juga aku, macam mana nak turunkan semula. Perlukah aku beli produk-produk yang semakin banyak di pasaran sekarang ni. Bukan apa, aku ada sedikit takut nak cuba produk-produk tersebut walaupun dah banyak testimoni yang diberikan.

Kalau anda semua nak tahu, berat terakhir saya 83.5kg.. Pergh...berat dan besar kan. Memang menakutkan..hehe. Hampir sebulan berpantang, berat saya turun sebanyak 11.5 kg. Ini bermakna berat saya sekarang 72kg. Aduh...nasib baik boleh turun juga. Tapi, saya bercadang nak dapatkan berat yang dulu iaitu 60 kg. Kalau dapat berat itu pun ok la, walhal berat saya sebelum kahwin ialah 55kg..Mesti terbayang kerampingannya kan..haha

Kalau saudara ada produk yang boleh dipercayai berkongsilah dengan saya. Selain dari pemakanan sihat, bersenam ..saya juga nak cuba produk yang boleh membantu usaha saya untuk menurunkan berat badan. Bukan apa, takut juga bila berat makin bertambah..penyakit pun mula nak hinggap. Nanti dah sakit siapa nak jaga anak-anak saya. Yang paling penting suami saya...hehe

No comments:

Post a Comment

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...