Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Thursday, October 28, 2010

Hari ini, aku mencemar duli...hahaha

Assalammualaikum..

Pesanan dari pihak penaja kepada ibu-ibu di dalam pantang, saya ni bukanlah contoh yang baik untuk anda ikuti. Bak kata pepatah 'ukur baju kat badan sendiri', heeee..

Hari ini, aku telah melakukan rutin yang tak patut dilakukan. Aku mengikut kakak dan emak aku bershopping kat Tesco, Kampar. Tapi, sebenarnya..aku pun ada barang yang nak di beli. Bukan saja nak penatkan badan gi berjalan suka-suki. Nak pesan kat kakak, akak aku tu..dia malas nak cari, tambahan barang-barang aku ni agak moden di mata dia. Pesan kat mak pulak, tak sampai hati. Jadi, aku rasa badan pun ok sikit..pergilah aku juga. Tak pe..sehari je..hehe

Dah selesai, shopping..kakak aku minta temankan dia nak buat facial. So, aku ni kena lah bantu dia mencari tempat yang sesuai. Tempat ni memang baru pertama kali aku try..'D'Manja Spa'. Janjinya akak aku je nak buat rawatan, tapi aku dan emak tumpang 2 kaki dgn membuat rawatan kaki. Pergh....orang dalam pantang yg penat berjalan, diurut kakinya, rasa nak tidur pun ada...bayarannya tak lah mahal..cuma RM25. Puas hati...nanti aku nak try rawatan lepas berpantang pulak..hahaha.

Selesai semua cerita..isi perut dulu, dan pulanglah kami tepat pukul 3.00 ptg sampai di rumah. Kami bertiga kalau dah keluar memang lambat baliknya. Ni kira cepat le..disebabkan keadaan aku kan..

No comments:

Post a Comment

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...