Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Saturday, October 23, 2010

Ada sedikit bosan..

Salam di hari Sabtu.

Hari-hari ku berlalu seperti biasa. Rutin yang sama hingga setiap hari. Tak sabar rasanya ingat cepat sihat. Barulah tak terbatas pergerakanku, bolehlah membantu kerja-kerja emak. Sekarang ni, asal aku menyapu sikit, kena marah..aku basuh pinggan sikit, “biarlah..nanti mak basuh..” Aku bukan apa..segan yang amat sangat. Hanya duduk je. Nasib baik lah, aku dah boleh siapkan sendiri anak aku dan melipat kain. Kalau tidak..naik lemau badan ni. Nak berjalan sangat2 pun tak boleh...Tak sabar nak tunggu 3 minggu berpantang pulak. Sebab aku tengok..orang lain sihat je masa berpantang. Ishhh...merungut lagi aku ni..walhalnya berpantang kali ini lah aku rasa ok sikit. Kalau berpantang dulu lagi teruk...Alhamdulillah..jangan lupa kuasa Allah, ish..aku ni..tu lah manusia mudah lupa..

Ala..tengah-tengah ada mood nak menaip..perut pulak buat hal. Al-maklumlah..tiap-tiap malam makan ubat spesel tu..so, tiba masa dia pun meragam la..baru bercadang nak update page aku. Jeles tengok org selalu renew blog..blog-walking pun aku dah terhad sgt..bosan la..nanti-nanti aku sambung ek...

No comments:

Post a Comment

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...