Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Thursday, October 21, 2010

Cuaca yang panas..Anak ku dapat ruam..

Agak teruk keadaan cuaca sekarang..hendaknya di rumah aku di Kampar ni. Dah 2 minggu aku berpantang di sini, sehari pun belum pernah hujan..jadi bayangkan betapa panasnya keadaan di sini. Dari pagi hinggalah ke pagi esoknya..panas memanjang.

Terkena pula timing aku tgh berpantang..jadi kerja aku dah ringan sikit. Tak payah nak sediakan air panas untuk mandi pasal air kat bilik mandi mak aku ngalahkan air yang dibuat mandi..panasnya.. Keadaan panas ini juga telah memudahkan badan aku berpeluh..aku bertungku sekali atau 2 kali je sehari..peluh memang macam air paip..haha..

Tapi, yang tak bestnya. Baby baru aku ni..sian dia..ruam nya makin banyak. Hot spot kat belakang leher tu..kalau aku jadi dia mesti dah tak tentu arah..tapi Allah berikan ketenangan pada dia...Mudah-mudahan cepat la baik. Aku nak gi klinik pun teruknya la..tak de sapa leh bantu..

Ada petua ke..nak kurangkan ruam peluh di badan baby..selain bedak sejuk...air-cond...

No comments:

Post a Comment

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...