Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Saturday, October 2, 2010

Ayat Baru Izzat...(makin petah berkata)

Salam di hujung Syawal...

Dah hujung-hujung syawal ni makin penuh jemputan rumah-rumah terbuka. Jalan raya pun boleh sesak dibuatnya. Keluarga aku pun dijemput..tapi, hari ni aku ade rasa lain macam sikit. Takut gak kan nak jejalan jejauh. Selepas selesai urusan di Shah Alam, aku pun rehat dirumah. Tegang jugak perut di buatnya. Dah nak hampir Asar, aku bangun dan suami ku mengajak ke Saujana Utama..apa lagi..rumah terbuka le..Aku pikir dari duk umah tunggu sakit tak berapa baik aku gi bantai makan..hehe

Memang puas makan..kenyang sungguh2. Alhamdulillah...walaupun jauh..puas hati. Maklumlah tu je sebuah yang aku larat pegi. Patutnya ada lagi sebuah, tapi biar hubby je pegi ngan member dia..

Jangan salah sangka, Izzat tu peluk perut boyot ibu dia..bukan bantal peluk tau!! hehe..hari ni Izzat ada menuturkan ayat baru..tersengih jugak aku mendengar nya..walaupun agak pelat tapi..jelas jugak butirannya.
" baby..kuar lah baby..kuar la.." sambil menggosok-gosok perut aku..dah besar dah abang ni. Moga terang hati dia mempelajari erti tanggungjawab..
Sesungguhnya menjadi ibubapa adalah kenangan yang paling indah yang tak dpt ditukar nilai gantinya..Moga Allah memberi petunjuk untuk mendidik anak kita menjadi insan yang berguna, soleh dan solehah dan mendoakan kesejahteraan kita di sana nanti..Amin..


No comments:

Post a Comment

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...