Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Saturday, October 23, 2010

Hujan lah...

Assalammualaikum..marilah sama-sama kita mendoakan kesejahteraan sesame kita, sebagai hamba Allah.

Ketika aku menaip entri kali ini, di luar rumah mak aku, berdentum-dentum bunyi guruh. Langit pun dah agak mendung walau hari baru saja melepasi pukul 6.00 petang. Tak putus-putus ku berdoa..moga hujan lah hari ini. Moga sejuk sikit bumi Allah mala mini. Bukan apa, kasihan aku melihat si kecik tu tidur..tergeleng sana, tergeleng sini. Maklumlah, kejadiannya bersaiz besar menyebabkan lehernya berlipat dan mudah berpeluh..agak tidak selesa, agaknya lah..

Rasanya, mesti berat dia bertambah. Mana taknya, menyusu aje kerjanya. Bila mata terbuka, ternganga jugalah mulutnya. Alhamdulillah...tak de la aku dapat demam bengkak susu, dan nak memerah susu je untuk mengurangkan bengkak. Moga dimurahkan lagi rezeki buat anak aku tu.

Sepanjang aku duduk berpantang kat sini, aku tak pernah maklumkan kepada nurse klinik untuk memudahkan mereka menjenguk kami anak beranak. Jahat kan aku..nanti-nanti aku terangkan kenapa..la ni..aku takut nak citer..

2 comments:

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...