Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Wednesday, October 27, 2010

Award dari LULU CALDINA



Salam mohon keberkatan dari Illahi..

Syukur hari ini dah genap 3 minggu umur Irsyad, Putera ku yang kedua. Segenap 3 minggu jugalah aku berpantang di rumah emak aku di Kampar, Perak. Ingat tak, aku ada kata dah lama kat sini tak menerima kunjungan hujan. Akhirnya, di awal pagi lagi hujan dah membasahi bumi di sini. Alhamdulillah, maka hilanglah kepanasan yang mengigit kulit selama ini.
Menjenguk entri yang lepas, ada sahabat baik member ‘award’ kepada blog aku yang masih berhingus lagi ni ( tak de perumpamaan lain ke..?). Nama award tu “Interesting Blog Award”. Pemberian ikhlas dari sahabat Bloggerku, Lulu Caldina, aku baru berjinak-jinak berjalan-jalan di blog dia. Memang menarik blog dia dan lulu ni baik dan peramah...tak pernah lupa nak ziarah aku... eh..eh..Interesting Blog Award tu untuk Lulu ke Nora ni...( hehehe..lagi mau bising!!). Oleh itu, untuk memeriahkan lagi keadaan, aku pun nak lah bagi kawan-kawan lain award ni juga. Jadi, kena baca sampai habis untuk mengetahui syarat dan nama sahabat-sahabat yang kena tag tu..

Sebelum aku nak ambil award ni, Lulu dah bagi beberapa soalan untuk di jawab. Jadi, Nora nak menjawabnya dgn penuh berhemah ni..:

1. lulu-pages.blogspot.com dimataku sungguh menarik dan menerujakan..terlalu banyak info yang terkadang tak terfikir dek akal..hehe

2. Nama blog ku – Ku Biarkan Jemariku Menaip..- kerana aku nak jadikan blog ku ini tempat ku bersantai, menyuarakan rasa hati dengan membiarkan jemari ku menaip apa yang hati aku rasa nak kongsikan..bleh kan...

3. URL blog ku – http://aurajarinora.blogspot.com – aku pilih kerana aurora tak de kena mengena ngan aku, auranora pula tak boleh..jadi, sinonim kan dengan nama blog..jadilah aurajarinora..tak da pe pun.

4. Method di dalam penulisan ku bergantung kepada keadaan..apa-apa pun boleh. Kiranya mana yang sempat dan secara relevannya boleh dijadikan method dalam penulisan ku..

5. Apa akan terjadi bila aku jenguk blog orang yang cantik dan menarik –ini memang selalu terjadi kat aku. Rasa buta IT betul aku bila tengok blog orang canggih manggih..tapi, aku buat je lah apa yang mampu. Sambil-sambil tu aku belajar la..(merendahkan diri..)

6. Blog ku di wujudkan pada JULAI – 2010.

7. Follower pertama aku yang takkan aku lupa sampai bila-bila ialah GreenappleKu, saudari Eiza.

8. 5 orang yang aku nak sama-sama kongsi award ini ialah :

GreenAppleKu
tamansyurga_87
Nick Descream
♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥
zmah
Jadi, bila kawan-kawan nak amik award ni..kena la cerita skit mengikut kriteris yg ditetapkan di bwh ini:-
  1. aurajarinora.blogspot.com di mata kalian...(belum tengok, sila blogwalking..)
  2. nama blog anda dan kenapa letak nama tu
  3. nama URL blog anda dan dari mana datangnya idea itu
  4. apakah method dalam penulisan blog anda
  5. apa perasaan anda bila lihat blog orang cantik dan menarik sedangkan blog anda tidak (kdg-kdg blog sendiri cantik tp.merendahkan diri)
  6. bilakah blog anda diwujudkan
  7. siapakah orang yang pertama tahu dan menjadi follower blog anda
  8. sila tag 5 nama lain untuk menerima award tersebut dan forwardkan syarat2 di atas

Jangan lupa ambil award ye..

1 comment:

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...