Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Friday, October 8, 2010

Adik Izzat Dah Lahir....

Alhamdulillah...akhirnya penantianku berakhir..walaupun agak tragis dan mengerikan, Namun kesyukurn tak pernah ku lupakan untuk Allah. Memang terasa nyawa dah nak melayang...Tapi, kesemuanya dah selamat, Alhamdulillah.

Dengan keadaan agak ngilu-ngilu pedih ni, rindu juga nak up date blog. Dan teruja nak inform kat kawan blogger yang aku dah bersalin...Secara rasminya Muhammad Izzat Yusuf dah dapat adik lelaki, Muhammad Irsyad Soleh. Dilahirkan pada 6 okt 2010. Sebenarnya tu tarikh untuk cek up..tapi aku terus kena tahan..doktor kata baby aku berat nya dah nak ke 4 kg. Gusar betul aku kerana minggu lepas nya cek..tak sampai pun 3 kg lagi..tak kn dlm seminggu naik mendadak. Makan pun aku tak larat..

Aku di paksa..Ya Allah..macam2 zikir mnegingati Allah di bibir aku kerana aku pernah lalui saat paksaan dulu..memang melemahkan. Tapi, kali ini lagi besar ujian aku...Walaupun jalan dah buka 8 cm..tapi baby tak nak keluar. tiba-tiba kepalanya berubah arah dan kedudukan nya lebih tinggi..Doktor kata" kita tgok keadaan dulu.."

Dalam kesakitan yg amat sgt..aku mohon ampun kepada Allah..aku anggap kesakitan itu untuk Allah hapuskan dosa..ye lah..aku pun manusia biasa..

Bila kesakitan memuncak...Allah saja yang tahu apa aku rasa...selagi ada nyawa ku perjuangkan..akhirnya..Alhamdulillah..terima kasih kepada rakan yang mendoakan kesejahteraan aku...

3 comments:

  1. Apapun kesakitannya, tiada yang lebih indah melainkan melahirkan anak sendiri dan memeluknya..

    Tahniah..Syukurlah semua selamat..

    http://lulu-pages.blogspot.com/2010/10/award-very-class.html

    ReplyDelete
  2. tq lulu..nanti nora amik tau..tgu ek..

    ReplyDelete
  3. Tahniah Izzat dpt adik...jom ikut aunty

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...