Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Saturday, March 17, 2012

17 Mac hadir sekali lagi...

17 mac...tarikh ini hadir sekali lagi untuk menggenapkan tahun aku bersatu sebagai suami isteri dengan si dia sudah 5 tahun lamanya. Dan kami hampir dikurnia 3 orang cahaya mata.


Jika di wall fb tu macam-macam kisah bahagia rumah tangga mereka. Biarlah mereka nak war-warkan...tak de sikit pun nak jeles apa-apa. Setelah 5 tahun timbul tenggelam dan terkadang hampir lemas dalam lautan dugaan..mematangkan diri dalam menjalani dugaan rumah tangga. Alhamdulillah..Allah masih memberi kekuatan buat diri ini tabah dan berfikiran waras menghadapi situasi kusut.


Walau baru 5 tahun..masih jauh perjalanan hidup ini..anak pun semua masih berhingus..merangkak..dan akan datang lagi seorang ke dunia ini. Kehadiran mereka benar-benar menceriakan hidup kami..walau terkadang rasa nak jadi reksasa hijo..haha


Buat en.hubby...dia kata ada apa dengan 17 Mac..bukan birthday ayang....


Aku bukan jenis nak merajuk itu dan ini pasal dia tak ingat tarikh apa-apa..banyak lagi benda penting yang dia perlu ingat. Hinggalah dia tengok tarikh pada kad akuan nikah..dan tersengih sendiri...hehe..


Published with Blogger-droid v2.0.2

6 comments:

  1. apaun selamat hari ulangtahun perkahwinan yg ke 5.

    ReplyDelete
  2. slmt hari ulang tahun perkahwinan.. semoga berbahagia selalu disamping keluarga..:D

    ReplyDelete
  3. assalam nora.tahniah dan selamat menyambut ulang tahun..

    ReplyDelete
  4. hehe..biasalah tu...tu dia la baru betui nama nyer lelaki..

    ReplyDelete
  5. tahniah... happy anniversary...semoga ikatan ini dilindungi Allah sentiasa

    ReplyDelete
  6. selamat annebeseri ye..moga bertambah +++++++ erat lg kasih syg yg sedia ada disamping ank2 tercinta..moga kekal bahagia hngga keakhirnye...selalu sy panggil kak nora ..rasanye sy lg akk kot..huhu

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...