Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Monday, May 30, 2011

Ini kisah orang kawen....kalau anda praktik kan diluar nikah...maknanya anda ber ZINA

Huh...keras tak amaran tu. aku takut nanti ada yang ngata aku buat kisah lucah...cuma...aku tak puas hati kisah lelaki-lelaki yang tergolong dalam "enjakulasi pra-matang" ...betul ke ejaan tu. kalau ada yang tak faham, aku minta maaf ye.
kutuk? bukan...cuma ingin memahami...apa yang dicari oleh mereka...banyak kes..suami makan luar..tapi bila dengan isteri, "dia yang dulu"..kalau diikutkan logik, wanita itu dulu yang teridam-idam kan kehangatan yang sepatutnya kan...haha.
ini gara-gara adik aku menunjukkan satu profile di Fb. kepunyaan seorang wanita, dia bergambar dengan seorang lelaki. dan yang buat aku terkejut, lelaki itu suami kawan adik aku. dan kawan adik aku bukanlah wanita yang bersama dengan lelaki di dalam gambar itu.
dan lagi aku terkejut, wanita itu telah mengandungkan anak luar nikah bersama lelaki ini...yang makin aku beristigfar..bila al kisahnya, si wanita meminta wang dengan si isteri untuk menggugurkan anak luar nikah bersama suaminya.
ya Allah...bila dengar kisah itu, bertimpa-timpa aku rasa dosa yang terlibat dalam kisah mereka. silap-silap aku yang mendengar dan berkongsi cerita dengan anda semua ni pun, kira dah bersubahat. tapi kita cuba ambil iktibar...ingat...sekarang ni pelbagai kisah buruk banyak dah berlaku. tiba-tiba terbayang wajah en.hubby..apapun kuasa Allah yang boleh memandunya ke jalan yang benar.
apa kena mengena dengan tajuk...faham-faham sendirilah. akak nora pun baru tahu...lepas dengar kuliah jumaat, rupa-rupanya kalau isteri tak puas dengan suami dan ianya berlarutan, iseri boleh fasakhkan suaminya. yang lelaki? ish...
haa...akak bukan nak salah pihak lelaki je tau..sama je, mungkin wanita itu pun ada silapnya.
yang pasti , hidup suami isteri saling memerlukan..dan sungguh indah berlandaskan iman...
akak nora sayang en.hubby...

9 comments:

  1. dalam soal suami makan luar ni susah nak komen.. kdg2 baik & perfect mcm mana pun isteri tu kalau jenis lelaki yg pantang nampak pmpuan nk try je manjang nak2 lg pmpuan bg respond maka kesempurnaan si isteri tu mcm takde nilai lg bg suami. ada jenis lelaki mcm ni.. So, sebaik manapun perempuan tu disisi dia,mcm tak pernah puas selagi ada perempuan yg hidup di muka bumi ni.

    ReplyDelete
  2. hahhaa... ejakulasi pra-matang? buleh merosakkan rumah tangga tau. skang pompuan dah tak segan-segan dah. main sound je. duilu aku tatau le camana kan?

    tapi, tu la istri2 takleh le guna alasan tu utk berzina. mmg nak minta kena bbq lah kat neraka besok.

    rasa cam nak wat entri lak pasal menda nih..

    ReplyDelete
  3. byk kes mcm tu skrg kan kak.. dlu mse kat Unibersiti, kte just dgr,, gf org bercinta ngan bf org.. heee skrg dh msuk alam keje, Astarghfirullahhalazim.. mntk dijauhkan.. si suami ade gf, si istri pon ade bf..

    ReplyDelete
  4. erkkk..terkedu jap baca..cian isteri dia kan?..Nauzubillah la benda ni jadi kat kita..Semoga Allah sentiasa memberkati rumahtangga kita sehingga ke akhir usia...Amin..

    ReplyDelete
  5. Mmg ada sebab2 tertentu isteri leh tuntut fasakh tapi tak ramai yg sanggup buat mcm tu pasal pikirkan anak2..ibu mana sanggup tengok anak terbiar tanpa kasih sayang selagi boleh di elak cuba gak di elakkan.

    Tapi yg si lelaki ni ramai yg tak sedar diri dh cukup sempurna si isteri masih nak mkn luar yg baik kat isteri x nmpak yg buruk je di jaja bila nafsu dh naik kepala... suami byk gak kekurangan tapi selagi boleh simpan rahsia tu isteri tetap simpan tapi bila setan dh mainkan peranan itu yg sama-sama cari mkn kat luar sama-samalah jugak menanggung dosa.

    ReplyDelete
  6. minta dijauhkan benda ni dari keluarga kita kan kak nora..
    aihh seram okeh..

    psst kite pun syg encit papa juga hehee (mengada tiba2)

    dh byk kali cuba komen kt sini sbenarnya kak..tapi asyik kuar nama cik anon je erghhh

    ReplyDelete
  7. Dunia oh dunia, macam2 sekarang kan kak.. takut membacanya.. Berbuat dosa & maksiat seperti tiada segan silunya, siap mintak2 duit lagi..

    Ntahler, mintak2 kita semua dijauhkan lah ye..

    ReplyDelete
  8. cemno pompuan tu berfikir ek?
    xde kesian langsung ke kt bini tu or kat bby tu?
    iskkk.. Nauzubillah..

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...