Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Tuesday, May 31, 2011

Entri paling sengal...

Argh....dah 3 kali aku taip entri. hanya kerana satu punat ni...habis hilang sekelip mata. aku cuba juga menaip entri emo ni...tadi menaip dengan penuh semangat...tapi asyik hilang. mungkin dia tak bagi aku kongsikan apa yang aku nak sampai untuk tontonan umum kot.
apapun...aku cuba juga ni haa...geram tak habis...tak nak pulak dia hilang...
ha...bole lagi menaip...kang aku taip cerite dia hilang pulak...cuba lagi cuba lagi ketuk ketuk hp ni...ha...
tak hilang...saja je tau...ingat senang ke nak taip entri panjang2 guna hp...nak nangis tau...ni boleh la taip panjang-panjang...
akhirnya jadi entri paling sengal dalam blog akak nora. saja...exercise dua ibu jari ni...huhu..
jalan terbaik...berhenti seketika untuk menghadap Illahi....

6 comments:

  1. Dia saja nak uji kesabaran Nora jek tu..ye lah, sahutlah dulu panggilanNya..then, baru kita berblogging..chaiyok..chaiyok...

    ReplyDelete
  2. tu yg terus ilang idea dan semangat nak buat entri tu kan... eii..akak pun agak tertekan dgn blogspot lately nie.. Err...bila la akak nak tempah baju kat Nora nie...

    ReplyDelete
  3. Sabar ye kak.. takpe sekali sekala bersenamkan jejari yg runcing tu :)

    ReplyDelete
  4. sabar ye nora..byk2 bersabar tau..

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...