Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Wednesday, December 26, 2012

Yakin dengan pilihan anda. Yakin dengan SNE.

Ada rakan-rakan pengguna agak down bila rakan-rakan dan saudara sekeliling mengatakan pengguna BE ini membuang duit melabur untuk produk yang 'sama standard' produk di luar sana yang semakin hangat, dikatakan berkesan dan MURAH pula tu.

Wahai rakan-rakan pengguna, jangan mudah kecewa. Kerana anda bijak memilih SNE dan rangkaian produk yang telah diiktiraf sebagai makanan hijau kelas AA iaitu paling terbaik kerana tiada melibatkan walau sedikit pun bahan kimia dari pemprosesan hingga pembungkusan.

Pasti ada beza kenapa produk SNE dan Beutskin ini mahal. Bezanya amat ketara jika rakan2 pengguna sudah memahami dan mempelajari tentang produk ini.

Beutskin bukan produk mengandungi HORMON, PENCERAHAN ATAUPUN KOLAGEN. Tetapi, khasiat dari ramuannya yang telah diformulasi sebaik2 kuantiti dan kualiti juga telah terbukti mampu merangsang kelenjar pituitari yang terletak diotak kita supaya kembali aktid merembeskan hormon2 penting dalam sistem abdomen kita.

Antara hormon yang dikawal oleh kelenjar ini ialah :

-hormon keremajaan - penyebab kulit berkedut dan kusam jika kurang dihasilkan
-hormon kesuburan - jika tidak stabil..masalah seperti gangguan kitaran haid dan susah hamil akan berlaku..

Juga pelbagai hormon2 penting yang terlibat dalam sistem badan kita. Ketidakseimbangan hormon ini terhasil la menyebabkan ketidak seimbangan organ seperti kulit dan organ pembiakan menjalankan tugasnya dengan baik.

Maka dengan kehadiran kandungan aktif mukopolisakarida didalam ramuan semulajadi kapsul SNE akan membantu kestabilan penghasilan hormon ini dan membantu kelenjar yang amat kecil tapi berperanan terlalu besar dalam kestabilan sistem badan kita dirangsang dengan aktif semula.

Ditambah dengan ramuan dari Beutskin, hormon yang dihasilkan oleh badan akan merangsang organ kulit, tulang dan gigi kita menghasilkan kolagen asli. Kolagen ini yang mengikat sel-sel kita supaya padat dan kesan ketara dapat dilihat pipi pengguna Beutskin yang jelas naik seperti dicucuk botox. Itu bukan magik tapi kesan dari kolagen asli badan kita.

Ia juga berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan pantas jika tiada kehadiran masalah badan yang lain. Kesannya pencerahan kulit dan memperbaharui sel2 kulit secara menyeluruh. Kesannya kulit akan bertambah sihat, gebu, dan cerah. Kesannya bergantung kepada kondisi badan setiap pengguna kerana keperluan badan kita berbeza-beza. Jadi, kita tidak dapat menentukan berapa kotak dan berapa lama penggunaan yang boleh menampakkan hasil. Disini, kami memberi masalah antara 3-6 bulan untuk mula mengesan apa2 perubahan.

Kestabilan hormon estrogen dan hormon progestron yang penting di rahim kita juga penting dalam kesihatan sistem pembiakan bagi wanita. Jika hormon2 ini stabil dengan baik, masalah kitaran haid tidak teratur dapat diatasi. Sistem ovaribyang dipulihkan membantu kesuburan dan masalah sukar hamil dapat dibantu. Dinding rahim juga bertambah sihat dan kuat untuk membantu persenyawaan berlaku dan proses kehamilan berjalan dengan lancar dan selamat.

Kesan kenaikan peranakan dan perapatan vagina dapat di rasai jika anda terus memulihkan diri anda sebaik-baiknya bagi ibu di selepas bersalin dan seterusnya.

Ini hanya separuh kebaikan SNE dan Beutskin Essence. Kepada pengguna yang mungkin masih kabur, anda bukan sedang dipergunakan dengan melabur kepada produk mahal. Anda sebenarnya bijak memilih SNE dan rangkaian produknya dalam amalan pemakanan anda. Secara tidak langsung, anda sebahagian dari keluarga kami dan kami akan tunjukkan jika anda positif dan ingin dibantu, anda akan nampak KEBAIKAN YANG BANYAK bila anda konsisten dengan produk ini malah membantu orang lain mengambil produk ini juga.

Nasihat saya, teruskan..kerana saya juga salah seorang seperti anda dulu. Tidak percaya, tidak yakin bezanya saya tidak suka berkata tanpa kenal produk dan merasai kesannya sendiri. Dan kini setelah setahun penggunaan saya sungguh berpuas hati kerana Soleh dan kami sekeluarga masih konsisten produk mahal ini walau saya tidak bekerja sekalipun hanya membantu mereka2 yang ingin sihat, telah membantu meringankan beban saya yang mengambil sekotak SNE utk seminggu ini. Terimakasih ALLAH kerana akhirnya membuka hati saya dan terimakasih SNE kerana sentiasa menunjukkan jalan membebaskan diri dari keraguan.





Anda berminat...hubungi sahaja 016 304 5373 nora.

2 comments:

  1. Tidak berada di dalam keadaan kesihatan yang baik untuk ambil apa2 supplement tanpa approval dari doktor akak. Heheehehhe.

    Nora sihat ke? Rindu dengan awak.

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...