Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Tuesday, December 25, 2012

SNE - Produk Yang Mengubah Kualiti Hidup Manusia




PENGENALAN PRODUK:

SNE Natural Essence menggunakan mukopolisakarida makromolekul sebagai kandungan aktif yang utama, serta dilengkapkan dengan sejenis bio-esen serta minyak biji fruktus hipopae liar, yang diekstrak dan disuling menggunakan teknik pengekstrakan karbon dioksida superkritikal. Ini merupakan julung-julung kalinya di mana sebatian semulajadi dan kaya dengan nutrient ini Berjaya digabungkan mengikut perkadaran terbaik ke dalam satu produk, menggunakan teknologi baru “penguraian enzimatik”. Komposisi produk yang unik dapat memenuhi keperluan badan kita untuk memperoleh unsur-unsur penting serta membolehkan ia melaksanakan “keajaibannya” terhadap tubuh kita.

NAMA PRODUK:
SNE KAPSUL (nama yang didaftarkan dengan Kementerian Kesihatan)
SNE Natural Essence ( cap dagang)

NOMBOR PENDAFTARAN DENGAN KEMENTERIAN KESIHATAN

MAL : 20034296 TC

BENTUK & CARA PENGGUNAAN:

500 mg kapsul, bentuk silinder merah, lut sinar, kapsul gem lembut.
Untuk pengambilan oral juga sesuai untuk kegunaan luar.


#1 MENGAPA SNE NATURAL ESSENCE DIPILIH?


SNE merupakan nama singkatan kepada Super Nutrient Essence dalam Bahasa Inggeris, yang bermakna pati zat makanan bertaraf tinggi. Mengikut konsep gabungan sains perubatan moden dan teori perubatan Cina, tubuh badan manusia merupakan satu jasad organic keseluruhan. Apabila sesuatu bahagian daripadanya mengalami perubahan patologik, maka rawatan haruslah di buat pada seluruh badan.

Tubuh badan manusia juga berkait rapat dengan alam semulajadi. Perubahan pada tubuh badan manusia, dan musim, cuaca serta siang dan malam adalah berkait rapat antara satu sama lain, begitu juga dengan perubahan alam sekitar begitu juga terbitnya matahari dan bulan. Oleh itu, rawatan penyakit hendaklah berdasarkan prinsip rawatan keseluruhan dari segi masa, bumi dan manusia. Dan itulah SNE membawa maksud rawatan keseluruhan.

Polisakarida bermolekul tinggi aktif merupakan bahan penting yang diperlukan oleh tubuh badan manusia. Kami telah mengekstrakkan pati yang lebih daripada 20 tumbuhan semulajadi untuk menampung keperluan zat badan manusia. Fruktus Hipopae boleh di anggap sebagai pati yang terunggul dalam semua pati.

Kami telah menggunakan pati tumbuhan untuk merawat penyakit tubuh badan manusia di samping menampung keperluan pemakanan tubuh badan manusia. Oleh demikian, kami telah menamakannya SNE Natural Essence yang bermaksud menggunakan pati semula jadi untuk mengekalkan kesihatan keseluruhan.


Saya berkongsi info dengan supplement yang hebat ini.
Jika anda juga berminat, dan ingin mengambilnya dengan insan yang boleh memantau keadaan anda bila-bila masa anda mahu, sila pilih akak Nora ye. Akak akan bantu anda selagi boleh. InsyaAllah.

Dah macam kempen pilihanraya.

Hanya RM 220 sekotak. Ini harga terus daftar sebagai ahli. Kotak kedua terus dikira dengan harga ahli iaitu RM 180. Dan anda akan dibantu dengan pengurangan kos pembelian setiap bulan jika anda konsisten dengan produk SNE ini.

Malah pelbagai peluang lagi untuk anda, mahupun menjana pendapatan sampingan hanya sebagai dropship, agen mahupun stokis yang boleh menjana keuntungan hingga 54%.

SMS, WAZUP atau hubungi
016 304 5373
Nora

atau like page saya di facebook
Sihat itu Cantik bersama SNE

1 comment:

  1. Wah! Tambah cantik berseri Nora dengan SNE ye.... sedlamat berjaya Nora, moga rezeki terus bertambah.

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...