Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Thursday, December 27, 2012

Satu perangai Soleh yang ibu tak boleh tahan.

Macam-macam perangai Soleh ni kalau nak tahu. Tapi, biasa-biasalah. Ada 1 perangai yang nak marah tak boleh, tapi memudaratkan kalau ambil tak kisah.


Dia nak belajar makan sendiri.
Tapi, dia akan sumbat selagi mau..kalau dah tak mau pun dia sumbat juga dalam mulut dia. Tengok tu..mulut da penuh. Tapi, tangan nak sumbat lagi.

Aduhai...nak balik cepat la doktor...

6 comments:

  1. bagus r ade usaha nak makan sendiri tu.. semoga dapat r soleh tu makan sendiri suatu ari nanti kan =)

    ReplyDelete
  2. follow u kak nora :)..niza nih td g sne hq :) semangat and keyakinan up satu level..

    ReplyDelete
  3. tgh selere nak mkn kot..biase la budak2..hihi

    ReplyDelete
  4. Alahai Soleh sayang...

    Saja kot nak tarik perhatian akak :D

    ReplyDelete
  5. Soleh dah nak baik tu..:)amin..

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...