Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Wednesday, July 18, 2012

Rabu membisu..moga tak sendu..


Soleh dah pandai..letak atas katil je dia menangis. Dah tau la tu nak kena apa..

Makbed tersayang datang jenguk kat hospital pula. Sahabat susah senang ku ini

Ubat kemo dah masuk. Tak lama lepas tu nangis..bukan pasal ubat..tension kena duduk diam. Drip problem..argh darah memancut..tp jarum tak tercabut.

Cuba pujuk soleh..adik dia je boleh pujuk..ibu pun kalah.

18 julai 2012 - genap usia iffat yunus 3 bulan di bumi Allah ini. Balik nanti nak ke klinik..injection.

Sejak akak nora sibuk dengan anak-anak, akak nora berblog guna handphone saja. Jadi..pagi ni terkejut akak nora tengok ramai yg buat entri membantu Soleh..tak kurang di facebook juga. Jadi..akak nora tak mampu nak buat entri khas ucapan terima kasih tak terhingga buat anda2 yang membantu...semuanya blogger2 hebat. Sesungguhnya akak terharu dengan bantuan itu. Alhamdulillah..soleh dipertemukan dgn insan2 berhati mulia ini.

Akan ku kenang mu dalam doaku.

posted from Bloggeroid

8 comments:

  1. walau sakit tp soleh masih mampu tersenyumm.. semoga soleh kuat yerr.. ^_^
    amboii tembamnya Iffat, geram tgok pipi dia tu.. heheheh.

    ReplyDelete
  2. insyaALLAH... SOLEH BOLEH!!!

    ReplyDelete
  3. Soleh pon dh boring. Asek 'akak' ni je muncul.... hahahhhaaa...

    ReplyDelete
  4. Adik Soleh yang kuat semangat :D

    ReplyDelete
  5. salam akak..saya follow blog akak..comel sangat anak2 akak...semoga soleh cepat sembuh ya...soleh sangat kuat...walaupun sakit..soleh ceria sangat...

    ReplyDelete
  6. Lama x jenguk akak.. Moga segala urusan akak sentiasa dipermudahkan ..

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...