Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Wednesday, September 28, 2011

huh...

Melihat ringkasan tajuk-tajuk entri yang di follow.
Banyak...
Segmen pun boleh tahan..lulu caldina pun ada buat..
Cerita pun banyak..nabil raja lawak dah nak kawin?
Ish..ish..tapi tak juga aku klik baca sampai habis.
Menongkat dagu.
Selalu payah nak on..
Hari ni pagi-pagi dapat online...tapi, kenapa suram je.
Perut lapo kot..
Sekarang ni, rutin wajib diwaktu pagi...menyebat apa yang boleh mengenyangkan perut.
Wah...besar la badan Akak Nora lepas ni..entah lah..malas nak fikir. Tengah ni fikir, diet pemakanan adalah ok dan aktiviti harian pun boleh tahan. ok la tu...

Ada juga sikit-sikit kecewa...
tak jadi apa yang difikirkan menjadi.
Sungguh-sungguhlah berfikir dan merancang.
Tapi, untuk menyelamatkan mood masing-masing..cancelkan trip ke langkawi tu.
Kesian kat member yang ambil cuti dan nak pergi sama-sama tu...
Tak hairanlah sms aku tak di balas.
Tapi, bukan niat aku..aku hanya manusia biasa.
Kau marahkan abang sepupu kau..dia yang bising itu ini..dan kata 50-50.
Aku bukan susah..ku batalkan aje.
Senang..semua diam...

2 comments:

  1. oo..ko sedang dirundung rasa sedih kee... ala, seminggu lagi musti ok punyo. chill chill!

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...